By 14 Aralık 2008 21 Comments Devamı →

SUNA DUMANKAYA EGZAMA TEDAVİSİ

Suna Dumankaya Egzama Tedavisi

Ellerinizdeki egzamaları gidermek için;

Bir çorba kaşığı kına, bir tatlı kaşığı şap tozu, bir çorba kaşığı zeytinyağı ve aynı ölçüde suyu karştırıp ellerinize sürün ve ellerinizde bir gece bekletin.

Ellerinizi kimyasal içerikli deterjanlardan koruyun.

Günlük el bakımınızda Suna Dumankaya el kreminin de faydasini görürsünüz, düzenli bakım ile sorununuz çözülecektir, kendinizi üzmeyin.

 

Suna DUMAKAYA

- Egzama Doğla Tedavi Yöntemleri
- Egzama Tedavisi

Prof.Dr. İbrahim Saraçoğlu Dut Kurusu Kürü

Paylaş
Yazar : XprodoksiT - Yazıları
Kategori: Suna Dumankaya

Etiketler:, , , ,


21 Yorum Var "SUNA DUMANKAYA EGZAMA TEDAVİSİ"

Trackback | Comments RSS Feed

  1. münevver özkan diyor ki:

    mrb benım 4 aylık oglumda 2 aylıkken atopık egzama teshısı kondu verılen kremler kortızonlu surdugum gıbı hemen gecıyo bu yuzden kullanmak ıstemıyorum cok etkılı oldugunu dusundugun ıcın ne yapabılırım sadece yuzde var kızarıklık yardımcı olursanız sevınırım tesekkurler

  2. filiz ala diyor ki:

    suna hanım benimde yüzümde egzama oldu kızarıyo ve kabuklanıyo napabilirim bana yardımcı olun lütfen

  3. tuba horuz diyor ki:

    benim ellerimde degil ama şaçımda var ne yapmalıyım?

  4. oguzhan donmez diyor ki:

    vucudumda egzama var sırtımdave kollarımda ve dosumde var ne kullanmalıyım 10 yıldır vucudumda egzama gecmıyor sırtımda ve kollarımda dosumde gecmıyor

  5. özlem koçboğa diyor ki:

    SELAM.BENİMDE SOL ELİMDE 1 PARMAĞIMDA EGZAMA VAR.DOKTORA GİTTİM VE KORTİZONLU KREM ÖNERDİ İYİ GELİYOR SAYILIR.YALNIZ ARKADAŞLAR YEDİĞİMİZ BAZI ŞEYLER ÇOK DOKUNUYOR…mesela CEVİZ,YER FISTIĞI,BEYAZ ÜZÜM,DOMATES felaket derecede dokunuyor haberiniz olsun…..

  6. DİDEM GÜVEN diyor ki:

    merhaba benim de sağ elimde egzama vardı şimdi sol elime geçti 1yıldır uğraşıyorum ama geçmeye niyeti yok çok değişik kremler kullandım ama sonuç alamadımen iyi sonuç hangisi lütfen cevap yazın

  7. Merve Özden diyor ki:

    merhaba yaa birileri artık bana yardım edebilirmi bı kac yıl önce sacımda kepeklenme basladı sampuan degısıklıgndendır dedım umursamadım 1 bucuk yıl kadar önce gögs aramda tuhaf birşey cıktı mantar dedım doktora gıttım bide özel krem verdı salladı şimdi koltk altaltlarımda kasıklarımda sacımdakı alnıma dogru gelmeye basladı bu doktorun özel muayene hanesi yokmu bana yardım edin kafayı yiyeceğim…

  8. HİLAL ULUPINAR diyor ki:

    BENDE TIRNAK EGZAMASI OLUŞTU KREM KULLANIYORUM AMA ELLERİM VE TIRNAKLARIM FECİ DURUM DA KENDİMİ VE ELLERİMİ ÇOK KÖTÜ HİSSEDİYORUM.AYRICA TEMİZLİK ŞİRKETİNDE ÇALIŞIYORUM KALICI VE KESİN ÇÖZÜM VARMI.AMAN DERDİME Bİ ÇARE…..

  9. zeynep sevim diyor ki:

    benim yüzüm de eqzama oldu burnumun kenarlarında aqzımın kenarlarında ve cenemde ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim

  10. aslı yayla diyor ki:

    ekzamaya argan yağı çok iyiymiş diyorlar

  11. ural mutlu diyor ki:

    arkadaşlar EGZAMA İÇİN ''TRAVAZOL KREM + DERMOTOVE ''İKİSİNİ BİRLİKTE KULLANIN ÇOK DUA EDECEKSENİZ BENİM ETTİĞİM GİBİ

  12. numan tatar diyor ki:

    slm hocam benim ellerimde ve ayaklarım da bundan 7 ay önce egzama cıktı her 2 haftaya doktora gidiyorum ama hiç bir faydası olmuyor kına da sürdüm hiç degişik lik olmadı sizce bu diger vücüdüma yayılırmı

  13. Mert diyor ki:

    Suna Hanım merhaba
    Benimde ellerimin üst bölgesinde başlangıç seviyesinde egzama var, doktor bazı kremler verdi ama bir işe yaramadı, 1 aydır çözüm bulamadım giderek yayılmasından korkuyorum.
    Eczacı arkadaşım argan yağı kullanmamı önerdi, bir müşterisi için daha önce getirtmiş ve müşterisi çok memnun kalmış siz bu yağı önerirmisiniz ve nasıl kullanılır bilgi verirmisiniz. Cevabınız için şimdiden teşekkür ederim.

  14. izzet açık diyor ki:

    sayın Hatice SAYLIK
    ayaklarınızın parmak araları kaşınıyor ve tabanınızın parmaklara yakın kısımları
    kabuklanıyor ise mantar dır ve DERMOVATE MERHEM akşamları yatarken sürün ve üzerine pamuklu bir ince çorap çekin bir haftalık tedaviyle iyi olur.daha sonra kaşıntı hissettikçe bir kez kullanabilirsiniz.içeriği itibariyle aşırı kullanmaktan sakının.

  15. pınar karşıyakalı diyor ki:

    selemlar benim de yüzümde yağlı egzema var.aynı karışı kullansam olur mu

  16. zehra güler diyor ki:

    merhabalar suna abla bende 6ay önce egzama başlangıcı ıle teşhıs koydular pütürlükler geçti ama hala lekeler var kahverengı ve çok kötu duruyo bu hastalıktan sonra bıyık ustundede suratımdada çenmdede boyle karama ve lekeler oldu kendımı tanıyamaıyorum lutfen bana cvp yaz napabılırım artık kafayı yıcem tşk ederim.

  17. hatice SAYLIK diyor ki:

    benim ayaklarımdada var aynı yöntemimi uygulayacam birde çok fazla kaşınma ve acıma var kat kat kavrıyor cevapınız bekliyorum

  18. Neriman AYDINLIK diyor ki:

    kınalı uygulamanın çözüm olacagını zannetmıyorum
    Çünkü sadece kına bıle kullandım etkısını goremedim

  19. taner bayıroglu diyor ki:

    kac gün uygulama yapacaz

  20. taner bayıroglu diyor ki:

    normal bildigimiz kınamı

  21. merve akat diyor ki:

    kına ellerimizde renk bırakmaz mı yani bildiğimiz ele yakılan kına mı olucak en kısa zamanda bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler.

Yorum Ekleyin


sekiz × 4 =