Ana Sayfa

Sağlık
Diyet
Güzellik
- Doç.Dr.Alev Eken
-
Doç.Dr.Nuran Atmanoğlu
-
Dr.Ceyda Şener
-
Dr. Horward Murad
-
Ebru Şallı
-
Meryem DEDE
-
Suna Dumankaya
-
Şule Karabağ
Jinekoloji
- Prof.Dr.Derin Kösebay
-
Dr. Süleyman Eserdağ
-
Dr. Aytuğ Kolankaya
-
Op.Dr. Alper Mumcu
 

Reklam
Loading

Ana Sayfa - Faydalı Bilgiler - Elif Güveloglu - MERCİMEKLE MEME KANSERİNDEN KORUN
MERCİMEKLE MEME KANSERİNDEN KORUN
xprodoksit gönderdi. | 20.01.2011

Mercimek ye! Meme kanserinden korun!

MERCİMEKLE MEME KANSERİNDEN KORUNMeme kanseri tüm dünyada kadınlarda en sık görülen kanser türü ve ne yazık ki kansere bağlı ölümlerde de ikinci sırada. 'International Journal of Cancer' dergisi 2005 yılında bir araştırma sonucu yayınladı. Oldukça çarpıcı olan sonuç şöyle; diyetlerinde düzenli olarak mercimek ve fasülyeye yer veren hanımlarda meme kanseri daha az görülüyor...

DİYABETE KARŞI DA ETKİLİ

Mercimeğin birçok türü var, sarısı, kırmızısı, yeşili, ama içerikleri oldukça benzer, hepsi birer protein deposu en başta, birçok vitamin ve mineral de içeriyorlar. Ancak kansere, özellikle de meme kanserine karşı koruyucu etkileri, içerdikleri 'fito-östrojenlere' bağlı. Bu etkide bileşimlerinde bolca bulunan etkin antioksidanların da payı var elbette.
Antioksidanların, birçok kronik hastalığa ve kansere karşı koruyucu etkisinden defalarca bahsettim şimdiye kadar. Bolca da bitkisel lif içeriyor tüm mercimek türleri ki bu da onu barsak kanserlerine karşı da koruyucu yapıyor. İçerdiği bitkisel liflerin barsak kanserine ve şeker hastalığına karşı koruyuculuğu, düzenli alındığında daha etkili oluyor. Her gün mercimek yemeği yiyemeyiz belki ama yemeklere sıkça mercimek çorbası ile başlamak oldukça akıllıca olur diye düşünüyorum.

SOFRANIZDAN EKSİK ETMEYİN!
Yalnızca diyetimize haftada iki kere Türk mutfağında en sık kullanılan iki bakliyatı ekleyerek bu kadar önemli bir risk azalması sağlamak oldukça çarpıcı. Bu etkiyi, bolca taze sebze, meyve tüketerek, sıkça, temiz havada doğa yürüyüşleri yaparak, uyku düzenine dikkat ederek ve alkol almayarak çok daha yüksek oranlara çekebilirsiniz, doğada her şey var, sağlıkla ve güzellikle kalın.

Etkinliği kanıtlanmış

26-46 yaş arası 90.638 hanımın dahil edildiği geniş bir bilimsel araştırmadan bahsetmek istiyorum size. Sonuçlar oldukça çarpıcı. Yaşam stilleri ve hastalık cinsleri arasındaki bağlantıyı araştıran bu çalışmada, bu hanımlar, sekiz yıl boyunca takibe alınmışlar, hem beslenme şeklileri kaydedilmiş, hem de düzenli olarak meme kontrolleri yapılmış. Çalışmanın başlangıcında hiçbir hanımda memede bir problem olmadığı teyid edilmiş ve oldukça kapsamlı bu çalışmanın sonucunda, haftada en az iki kere mercimek ve fasülye tüketen hanımlarda meme kanseri oluşma sıklığının %34 oranında azaldığı saptanmış. Bu etki bu besinlerin içerdiği fito-östrojenlere ve flavonlara bağlanmış.

- Memeler Kontrol Edilmeli (Prof.Dr. Derin Kösebay)
- Meme Kanseri Hakkında Bilmedikleriniz
- Mamografi Nedir?
- Kendi kendinize Meme Kanseri Testi
- Kendi Meme Kanseri Kontrolünü Yap
- Meme Kanserinde Yeni Yöntem 
- Meme Kanserine Karşı Havuç Kürü (Prof.Dr.Erkan Topuz)
- Memede Şişlik Kanser Belirtisi mi? (Prof.Dr. Erkan Topuz) 
- Meme Kanserinde Yeni Tedavi Yöntemi 
- Meme Kanseri ve Soya Tüketimi (Prof.Dr. Erdem Yeşilada) 
- Meme Kanserinde Artış Nedenleri 

Dr. ELİF GÜVELOĞLU

Mercimek Meme Kanserine Karşı
Saçlarınız Kışa Hazır mı?
Kansızlık ve Anemi
5'i Biryerde Çayı
Unutkanlığa Çözüm Olan Bitkiler
Köpekbalığı Yağı Faydalı mı?
Aşırı Terlemeye Adaçayı
Kan Dolaşımı Nasıl Güçlenir
Kış Bitki Çayları
Nar Çekirdeğinin Faydaları
Gençliğin Gizli Faktörü
Doğal Antibiyotik
Kansızlığın Doğal Formülü
Hepatit Bitkisel Tedavi
Mutfakdaki Eczane
Kantaron Yağı ile Saç Kürü
Cildi Canlandırmak
Kaç ve Kirpiklere Destek
Genç Kalmanın Sırrı
Dr. Elif Güveloğlu Kimdir?

Gelen Yorumlar
Toplam 1 yorum, 1-1 arası gösteriliyor, yeni tarihliler sonda.
18 yasındayım bi gögüs ucum diyerinkinden büyük bi doktora gösterdim gögüsümde bi sorun olmadgını fakat süt damarlarında bi sorun olablecgni söyledi aralarında çok fark var korktgm için ve utadgım için doktora gdemiyorum bi kere gttm asırı dercede psikolojm bozuld u bana nasıl yardımcı olabilirsiniz
serif yalçınk eklemiş. | 20.09.2011 Saat 14:29
Yorum Ekleyin
Yorum
Adınız Soyadınız
Mail
Beni hatirla
Yeni bir yorum geldiginde haber verin.
Lütfen Cevaplayın
3+4 kaçtır? 


Yasal Uyarı! : 1- Bu sitede yer alan bilgilerin yardımcı ve destekleyici olduğunu unutmayınız ve hekime gitmeden kendi kendinizi tedaviye kalkışmayınız. Uygulamalar kişisel ihtiyaca ve koşullara göre değişkenlik gösterebilir. Site içeriğinin tanı ve tedavi amacıyla kullanılması hatalı olup, bundan doğacak tüm sorumluluk ziyaretçiye, kullanıcıya aittir. Bir rahatsızlığınız var ise öncelikle mutlaka bir hekime danışınız. 2- Bu sayfada yer alan yorumlar kişilerin kendi görüşleridir ve site kullanım şartlarını kabul etmiş sayılır. Yazılanlardan xprodoksit.com sorumlu değildir. Kaldırılmasını istediğiniz yorumu, sayfa adresi ve yorum tarihi ile birlikte iletişim sayfasından bildirebilirsiniz. Gizlilik Politikası 3-Uyarı: Site içeriğindeki bilgiler çeşitli yayın organlarından derlenmiş olup www.xprodoksit.com 'un hiç bir uzman ile doğrudan bağlantısı bulunmamaktadır. Soru ve sorunlarınız için öncelikle doktorunuza başvurunuz.
Paylaş

Son Fotoğraflar
KENE UYARISI VERİLEN İLLER
BEŞ YAŞINA KADAR EMZİREN ANNE
EN SEVİLEN SAÇ MODELLERİ
MUCİZE BEBEK HAYATA TUTUNDU
MUCİZE İKİZLER


Koçluk ve Kişisel Gelişim Kampı


© Copyright www.XprodoksiT.com 2006-2012 Türkiye'nin Sağlıklı Yaşam Platformu

Bu sitedeki bilgiler hekim veya eczacıya danışmanın yerine geçmez. Sağlığınız, hastalık belirtileriniz veya ilaçlar konusunda lütfen doktorunuza danışınız.
Ücretsiz Uygulama ile Cepten Takip EtYoutube Xprodoksit KanalıTwitter'dan Takip Et