By 03 Haziran 2007 Devamı →

KAVAK YELLERİ DİZİ OYUNCULARI4



KANAL D KAVAK YELLERİ DİZİ OYUNCULARI

...

loading...

Yazar : XprodoksiT - Yazıları
Kategori: Fotoğraf Albümü

Etiketler:


105 Yorum Var "KAVAK YELLERİ DİZİ OYUNCULARI4"

Trackback | Comments RSS Feed

  1. Aslı Nur Akgümüş dedi ki:

    sizi çokk seviyorum özelikle adşım olan aslıyı ve efeyi

  2. Aslı Nur Akgümüş dedi ki:

    sizi çok seviyorumözellikle efe ve aslıyım sizin bir bölümünüzü kaçırmadım kaçırsam ölürüm heralde sizi çok seviom

  3. aleyna yılmaz dedi ki:

    'DAĞHAN' sana bayılıyorum….. sana resmen aşığım…. 😀 'PELİN' senin kadar güzel bir görmedim……
    efe (dağhan) sen benim bitanemsin…….
    ASKIM…..

  4. selin doğan dedi ki:

    pelin karahan a ve kavak yelleri oyuncularına bayılıyorum :))))))))))))))))))

  5. esra toprak dedi ki:

    harika aslınız gerçek adı pelin karahan suyun ceren güvenin ibo bunların hepsine hayranım

  6. ilknur varzikioğlu dedi ki:

    çokk güzel bnceeee güzell ama denizin mine yi aldatmasının sonucu bu olmaması grkirdi

  7. GAMZE OĞUR dedi ki:

    ADIM GAMZEE BEN EFENİN DENİZDEN DAHA YAKIŞIKLI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM BENCE DENİZZ DEEEE BÖLE MİNE Yİİ ALDATMASAYDI DAHA İİ OLURDUUU GÜVENDEEEE ÇOK YAKLIŞIKLII AMA GVNDEN VEE DENİZDE YAKIŞIKLI DİİL

  8. gulseven kahraman dedi ki:

    efe çok tatlısın sen yaaaaaaaaaaaaaa keşke diziden ayrılmasaydın sensiz dizi çekilmiyo yawwwwwwwwwwwwwww sen benim bitanemsin……………………………

  9. ARZU ÖZÖKTEM dedi ki:

    ÇOK MANYAK BİR FİLM HİÇ İZLEMEM ÇÜNKÜ GENÇLERE KÖTÜ ÖRNEK OLUYORSUNUZ

  10. MELEK ESRA dedi ki:

    BU FİLMİ ÇOK BEĞENİYORUM EN ÇOK ASLI VE MİNEYİ ÇOK BEĞENİYORUM

  11. muammer dedi ki:

    deniz sen bence asılıy ı hiç sevme güzel olabilir ama olsun mine sennin yüzüznden bu hallere geldi yapma ya ha bu arada ben10 yaşın dayım ama 1. bölümünden beriii hiiiç kaçırmadım mineyi görür sen benim yerime öp tmmı unutmmaaa
    sen ve mine yakışıyorsunuz bence :):):)

  12. BURCU GÜNDOĞDU dedi ki:

    SPR BR DİZİ HEPSİ Nİ ÇK SEVİYORUM

  13. simge körpe dedi ki:

    efemmmm cok tatlı ya diziye en cok o yakışıodu cıkmasydın keske diziden sensiz olmuyorrr

  14. bahar yilmaz dedi ki:

    ya ben cook merak etdim kavak yellerinin sezon finalinde ucurumdan düstüler orada cook duygulandim birde arkadan müzik geldi orada kopdum yani hic birine birsey olmasin ne olur lütfennnnn efe de diziden ayrilmasin sarp apakda diziye girmesin biz böyle mutluyuz yaniii aramiza kimse girmesin (pelin abla ,asli abla , ceren abla, ibrahim abi , daghan abi cemil abi ne olur böyle devam edin daghan abi diziden ayrilsa bile hep arkadas kalin birbirinizi hiiiic üzmeyin tabi daghan abi diziden ayrilmasa dana iyi olur ama neysee pelin ablaya yani asli ya birsey olmasin o benim canimmm he bu arada pelin abla ve ibrahim abi cook yakisiyorsunuz insallah cook mutlu olursunuz tebrik ederim sakin ayrilmayin hepinizi cook seviyorum bahar

  15. sema özarslan dedi ki:

    aslının gerçek ismi pelin karahan mine ise aslı enver deniz ise ibrahim kendirici veeeeeeeee son olarak efe yani aşkım dağhan külegeç aşkım seni çoooooooooooooooooooooooooooook seviyorum dizidn ayrılma

  16. GÜL ÖZ dedi ki:

    çok çarpık ilişkiler var buna geri kalmışlık diceksini belki ama değil çünkü ben daha 18 yaşındayım insan nasıl çoçukluk arkadaşıyla çıkar ki? yada aylıldın nasıl yüzyüzü bakacaksınız? ve aynı ortamda çünkü bi geçmiş var lütfen TÜRK toplumunun yapısını bozacak çarpık ilişkilerden oluşan senaryolar yazmayın sevgili yazarlarımız dizideki arkadaşlarasözüm yok onlar mesleklerini icra ediyorlar ama böyle senaryolara yer vermeyelim kusura bakmayıda bu çağdaşlık olamaz kız sevgilisiyle çoooooookkkkk ileriye gidiyor ve ayrılıyor ve gayet rahat pardonda siz TÜRKİYE de yaşıyorsunuz bi avrupa ülkesinde değil birde ebeveynlerinizin yerine koyun kendinizi oğlunuz yada kızınız hiç gelenek ve göreneklerinizi takmadan sizi hiçe sayarak bişeyler yaşıyor medeniyet namussuzluk değildir lafın özü arkadşım bu senaryolar vatan hainliğinden başka bişe olamaz toplumu bozarak vatanımızı parçalayamazsınız kendize gelin BURASI TÜRKİYE BİZE ATAMIZDAN EMANET BİZDE ONUN YILMAZ SAVUNUCULARIYIZ…

  17. neslihan kabaç dedi ki:

    sizi çok seviyorum ve dizinizi hiç kaçırmıyorum dizideki mine aslı dünya güzeli erkeklerde çok yakışıklı keşke msn adresinizi bulup size ulaşabilsem

  18. sevginur uran dedi ki:

    seniiiiiiiiiiiii cokkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmm aslııııııııııııııııı ine senddeeeeeeeeeeeeee cokkkkkkk güzellllllllllsinnnnnnnn aslının msn sini veriorum inanın bana inanmasanızda b ek liyin ne kaybedersinizkiiiiiiiiiiii pelin__krhn@hotmail.com inanın bana lütfennnnnnnn

  19. ece sarı dedi ki:

    dağhan sana asığımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm bitanem mmmm sana bayılıommmmmmmmmmmmmmm diziyi sırf sen varsın die izliommmmmmmmmmmmmmmm ama lütfen aslıyla sevgili olunnnnn sevgili olmanısı cokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk istiom lütfennnnn:D:D:D:D:D:D

  20. ismini vermek istemeyen hayran dedi ki:

    slm kavak yelleri oyuncuları dizi süper oyuncular süpr dznin bütün blmlerini izledm diziye yeni katılmış olan umutu coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum ya efe aslıya değil suya tekrar aşık olursa dizi dahada güzel olur bnden bukadar bay

  21. sema dedi ki:

    aslı senin yürüyüşünden nefret ediyorum.erkek gibisin bi kıyafeti üzerine yakıştıramıyosun. ama mine kıyafet de de güzellikte de süperi aslı kendini beğenmiş gerizekalının birisi. paytak yürüyüşlü aslı manyaksın sen. canımsın mine

  22. beşiktaşlı dedi ki:

    slm ben ………….. o aptal sarışından nefret ediyorum ne iğrenç kız ya makyajla güzelleşmeye çalışıyo.ayrıca minede sadec güzellik var ama kafa yok yani, varda naparsın içi boş ama aslıda hem güzel hemde kafa var doktor olacak kız valla. aslıya bayılıyorum,mineden nefret ediyorum mine gerizekalı, beyinsizin teki.denizde yakışıklı ama aaşırı değil efede idare eder hoş aslı hepsini yıkıp geçiriyo ya. çatlasın aptal sarışın mine ve aptal mine severleri bu mesajım size BEN……………………………………..

  23. melis sa dedi ki:

    mine çok süpersin aslıdan nefret ediyormmmmmmmmmmmm aslıyla deniz hiç yakışmıyo mmine aslıya bin basar

  24. buse dolunay dedi ki:

    ben hepsini çooooooooooooooooooooookkkk seviyorum aptal sarışı çoooooooookkkkkkkkkaz tabiki aslıcım sen çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk iyisin canım benim

  25. aylin arslan dedi ki:

    kavak yelleri hiç bitmesinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  26. smyr dedi ki:

    turkish_delight_ceehotmail.com

  27. ayşegül yurduneri dedi ki:

    ya denizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.çok tatlı e yakışıklı tabii öbürlerinide seviyom.inş. dizi hiç bitmez ya.

  28. özlem bilen dedi ki:

    çoooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel bir dizi hatta çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkk sevdiğim oyuncular yer almakta pelin karahanı çççooooooooooooookk seviyorum veee çoooooooooooooooook güüüüüüüzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell

  29. esra dursun dedi ki:

    ben aslının hayranıyım aslı ile deniz birbirlerine çok yakışıyorlar mine senden nefret ediyorum deniz sana aşığım aslı abla sen bitanesin .ayrıca kavak yelleri dizisini kaçırmıyoruz deniz sana hayranııııııımmmm aaa efeyide onutmayalım çok komiksin aslı seni çooooooooooookkkkkkkkkkkk seviyorum

  30. melisssss çalışkannn dedi ki:

    deniz oğlana bayılıyorum.çok hoş bir çocuk

  31. furkan ünal dedi ki:

    deniz iyi birisin efe sen sirk adamı gibisin maymun maymun adamlar dc yer rude boy

  32. sinem dedi ki:

    YA BEN SİNEM SİZİN DİZİ NİZE BAYILIYORUM SÜPERSİNİZZZZZZZZZZZ YA HARBİDEN HELE DENİZ DEN ASLI
    ya ben bu diziye aşığımmmmmmmmm hele denize
    aşkım benm
    onu kimseye kaptırmam
    sizleri çok seviyorum
    kib by byyyyyyyyy
    sizleri seviyorummmmm canlarım benim

  33. melek demir dedi ki:

    ben aslıyı değil mineyi beğeniorum onun kadınsı yönü daha çok ön plana çıkyo zaten rolünde kötü biri die mine den nefret etmememiz gerekmio ayrıca efe sana bayılıyorum ya…

  34. muzo eroğlu dedi ki:

    aslı cok tatlısın ve şirinsin deniz çok yakışıklısın sizinle tanışmayı gerçekten isterdim ama ne yapalım hayat müşterek gerçekten dizide oynamak istiyorum bu imkanı bana sunarsanız çok minnettar olurum size bu mesjı okumanızı dilerim mine sende çok güzelsin efe senden matrağı yok hepinize güzel günler umarım mesajıma cevap gelir!!! ASLI baban gerçekten sinirli biri deniz annenle biraz konuş

  35. ali kadri gözcülerin izci yalayan dedi ki:

    MİNEYİ ÇOK SEWMİYORUM ASLIYI DA AZ SEWİYORUM BEN EFE VE SUYU SEWİYORUM HUHİ:):):):):):):):):):):)OKYTO MU SUCUKLAR ADAM OLUN TMM MI MSN ADRESİM ssa_ali_kadri_kubuser_uysfs_ali_ilhan_mansız_oğlu@hotmail.com

  36. HİLAL KASAP dedi ki:

    EN ÇOK AMA EN ÇOK SEVDİĞİM KAVAK YELLERİNİN HEPSİNİ ÇOK SEVİYORUM

  37. HİLAL KASAP dedi ki:

    KAVAK YELLERİNDEN ENÇOK SEVDİĞİM KIZ [ASLI] ERKEKLERDENDE [DENİZ]

  38. sudenaz dedi ki:

    slm aslı sen çok güzel bir kısın sen yoksan kavak yelleri yoktur cnm seni çok seiorum

  39. bener yurdakul dedi ki:

    gerçekten hepsi çok güzel özellikle efe(yamuk aaz) koray seni çok seviorum keşke herkesin böle bir arkadaş çevresi olsa

  40. DAMLA dedi ki:

    YAAAAAA ASLI ABLA MSN ADRESİNİ LÜTFEN BANA YAZARMISIN???????????

  41. bedriye akkaş dedi ki:

    minenin denizi kıskanmasını sevmiyorum.sen denizle çıkarken aslı seninle uğraşımıyodu.

  42. hilal dedi ki:

    çok bayılıyorum bu filme ama aslı bir harika çok güzel bir kız özelliklede o eski bolumlerinden yıl sonu balosu varya o zmn aslı cok güzel olmuştu.
    mine ise bir harika çok güzel bir kız ama dizi rolünde hiçde güzel deyil.efe ise filmin komiği asıl film ondan yani efeden komik.deniz ise grubun en yakışıklısı kızların aşkı çok yakısıklı.aslıyla birbirlerine çok yakısıyorlar.su diziye yeni katılan oda harika filmin ayrı bir komiğide oooooo.aaa ayrıca ben hilal(sweetgirl.hilal.51@hotmail.com)byby

  43. ela sevindik dedi ki:

    aptal sarışın

  44. ela sevindik dedi ki:

    şu mineyi bie lime geçirsem saçında saç bırakmam

  45. isimsiz dedi ki:

    ya deniz çok yakışıklısın ya aslıyla çok yakışıyosunuz ya dizi çok güzel hergün şu düşüncedeyim; nolur dizi bitmesin sizi çoooooooooook seviyorum tabi mine hariç çünkü ondan nefret ediyorum çok sinir………….

  46. ZAVALLI dedi ki:

    YA BENCE DENİZ VE ASLI ÇOK YAKIŞIYOLAR AMA MİNEDEN NEFRET EDİYORUM YA HEP ARALARINA GİRİYO VE EFE ÇOK TATLI YA YA NOLUR YA MSN ADRESİNİZİ KOYUN YA SİZİNLE KONUŞURSAM DÜNYALAR BENİM OLUR SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM……………

  47. dilek yücel dedi ki:

    çok güzel okadar beyendimki atlatamam yaaaa çook süüüüüüpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

  48. DİLANN dedi ki:

    seviyorom senii

  49. derya yıldız dedi ki:

    mineyle deniz birbirine çok yakışıyor

  50. esma öz dedi ki:

    deniz çok yakışıklısın dizide sana bakmaktan izliyemiyorum mineyi çok tatlı buluyorum ayrıca efe tam bi komedi
    aslı da güzel ama mine çok daha tatlı bence.

  51. sevil arslan dedi ki:

    meraba aslı çççoookk güzelsinnnnnnnnn ibrahiiiim ccooooookkkk yakışıklısın diziyi ççook beheniyorum sizi ççook seviyorum bbbbbbbbbyyyy ööpptümmm

  52. sevda yalçıner dedi ki:

    slm gençlik süpersiniz aslı ççookkkkkkk güzelsin

  53. beril özkök dedi ki:

    m!n£ MİNE —mine seni çOOOOOOOOOOOOOOk

    seviyorum ………… minecim

  54. beril özkök dedi ki:

    mine aşkımsın ya hayranınım senin aslı üzülme ama mine daha tatlı sende güzelsin işte

    MİNEEEE çok tatlı yaaaa..

  55. ilayda uzun dedi ki:

    denizzzzzzzzzzzz seni çokkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmm çok yakışıklı yawsssss bana sabır ver allahım aşkımmmmmmmmmm

  56. denizz aşkjım dedi ki:

    aslıııııııııııııııııııııııııııııııııı bebeğim jnm tatlım güzelim yerim seni

    Aşık oldum ben sana
    Selvi boylum al yazmalım:D:D
    Lüle lüle olmasa da saçların
    Inanılmaz güzelsin bebeğim

    Minecim bebbikom
    İnanılmaz tatlısın
    Ne yapayım elimde değil
    Eşkım eşkım çok tatlısın

    denizzzz sen hepsinden iyisin hayatım 4 4 lğksün

  57. aslı,deni,z,efe,mine aşığı dedi ki:

    ben aslıyı çok seviyorum efejimmmm deniz sen kalbimde teksin seni hiçbiri kadar sevmiyorum jnm aşkım tatlım benim seni çok seviyorum çok yakısıklısın bebeğim sana ölürüm sana bayılıyorum jnm süpersin seni çok seviyorum seni defalarca öpüyorum sen ve aslı birbirinize çok yakışıyorsunuz mine de güzel ama aslı daha çok güzeldir bunu herkes biliyo aslı çok güsel mine çok tatlı deniz çok yakışıklı efe çok komik:) ona bayılıyorum efejim sıra sende süpersin jnm minee:) seni de çok seviyorum sen çok tatlı bi kızsın kusura bakma ama bence aslı senden daha tatlı(dizide) ama ikinisi de çok serviyorum ama aslı:D:D:D aşkım aslım sana ölüğrüm:D:D:D:D:):):)

  58. çiğdem Ulusoy dedi ki:

    aslı seni çok seviyorum aşkım benim

  59. aleyna ve irem dedi ki:

    aslı çok çirkinsin.mine senden daha güzel.mine senin yanından bile geçmeye tahammül edemez.çünküüüüü mine senin üstünden atlayıp geçer onada bu yakışır zaten.sen rolüne göre değerlendiriliyorsun.sırf seni iyi kalpli olduğun için ve de gözlerin renkli olduğu için seviyorlar.kısacası sen berbatsın.mine ve deniz daha çok yakışıyorlar.istersen aynaya dönüp bak minemi senmi?ne dersin?

  60. ecem güzeler dedi ki:

    seni seviyorum denniizzz???!!!…

  61. ecem güzeler dedi ki:

    sizi hiç bir zaman dizinizi kaçırmıyorum 1 kere kaçırdım nuda netten izledim sizin hayranınızım deniz ve aslıya en çok efe de çok tatlı

  62. ilknur ayhan dedi ki:

    Bence dizinin en güzel kızı aslıııııı denizlede çok yakışıyolar efede çok sempatik mine uyuzun teki:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  63. ceylin dedi ki:

    elif çok terbiyesizsin

  64. elif dedi ki:

    aslı çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk çirkin mine süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  65. aslıya bayılıyorum hele efe ile deniz süperler aslı çok doğal bir kız keşke yüzlerimizi değişsek mine den gıcık kapıyorum ben aslıyla denizin sevgili olmasını isterken aralarına mine giriyor kavak yelleri dizisini beyeniyorum aslı deniz ve efeyi çok seviyorum deniz çok yakışıklı.

  66. damla kaya dedi ki:

    sizi çok ama çooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

  67. ASLİ SARİ dedi ki:

    deniz asli ve efe sizi çoooooookkkkk
    seviyorum kavak yelleri seni çooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmm senin rolunü sevmiyorum ama kendini ve tipini çooooooookkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmm SİZİ SEVEN CRAYZ ASLI

  68. asli sari dedi ki:

    deniz seni çoooooooooooookkkkkkkkkkkkkk
    seviyorummmmmmmmmmmmmmmm

  69. İLKNUR dedi ki:

    ASLI VE DENİZİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM İKİSİDE ÇOK TATLI DİZİYİDE ÇOK BEĞENİYORUM HERKESE BAŞARILAR (ASLI VE DENİZ)

  70. ASLİ SARI dedi ki:

    MİNE SENİN GERÇEK HAYATTA NASIL OLDUĞUNU BİLMİYORUM AMA FİLİMDE BİRAZCIK KÖTÜSÜN AMA ÇOOOOK GÜZEL KIZSIN SENİN GERÇEK HAYATTA İYİ OLDUĞUNA İNANIYORUM BAŞARILAR BY

  71. ASLİ SARI dedi ki:

    EFE SANA HAYRANIM SENİ SEVİYORUM SANA VE FİLİMDE YAPTIĞIN ROLUDE SEVİYORUM ……..

  72. ASLİ SARİ dedi ki:

    ASLIII ADAŞIM SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM ÇOOOOOOOOK GÜZELSİN SANA HAYRANIM..DENİZZZ SENİDE ÇOOOOK SEVİYORUM ÇOOOOOOOK YAKIŞIKLISIN SİZE VE AŞKINIZA HAYRANIM

  73. asli sarı dedi ki:

    kavak yellerini çok seviyorum ve her bölümünü seyrediyorum ayrıca konya huğlu kasabasına gelip aslı sarıyı bulmalarını istiyorum kasaba deyip geçme ilçe gibidir.

  74. berna kocakaya dedi ki:

    mineeeeeeee ben seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook sevıyorummmmmmmmm

  75. selver saglam dedi ki:

    aslıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı seni çok seviyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm benımmmmmmmmmmmmm

  76. selver saglam dedi ki:

    sızı çokkkkkkkkkkkkkkkkk sevıyorum kavak yelleri oyuncuları fılmınızıde severek ızlıyorum çokkkkkkkkk güzelsın aslııııııııııııııııııııııııııııııı senı çok sevıyorummmmmmmmmmmmmmmmmm canımmmmmmmmm fılmınızdeeeeeee kışındaaaaaaaaaaaaa oynasın kanallarda bunun gıbı hıç bır fımlerrrrrr yokkkkkkkk aslı senı çokkkkkkkk sevıyorummmmmmmmmmm

  77. ipek dedi ki:

    çok güzelsin aslı sende çok yakışıklısın deniz efe de öyle

  78. tugce gorur dedi ki:

    supersın yaaaaaaaaaa ibrahim sana bitiyorum asıgım sana asık dizi coooooooooooook super seni cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum bitiyorum sana askımsın tek askımsın bıtanem

  79. büşra dedi ki:

    valla ben bu diziyi sırf aslı efe ve deniz için izliyroum hepsini çok beğüeniyorum süperler böyle devam 🙂

  80. adnan terzi dedi ki:

    aslımısın nesin sen öldürdün beni ya rüyalarıma giriyon valla insna bu kadarmı güzel ve şirin olur allah sahibine bağışlasın bahtın açık olsun kızım.

  81. büşra....... dedi ki:

    tek kelimeyle süperrrrrrrrrrrr deniz ve aslı siz çok seviyommmmm sizinle tanışmak çok istiyorummmmmmmmmmmmmm

  82. azra yılmaz dedi ki:

    sizin hastanızım çok süpppppeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bir dizi deniz çok yakışıklı ve aslıyla çok yakışıyolar mineye sinir oluyorum hep aralarına giriyo efe ise çok komik ve çok tatlı sizlerle tanışmayı çok ama çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk istiyorummmmmmmmmmmmm kanal d muhteşemsin diziler konusunda süpersin ayrıca annem diziside çok güzel ve kavak yellerinin müzikleri ise tek kelimeyle MUHTEŞEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM sizi çok çok çok çok öpüyorummmmmmmmmmm……..

  83. dilara şare dedi ki:

    aslı sana bayılı yorum sonunda denizi kazandın bence kaçırma elinden üzülürsün

  84. sevgi sevdinc dedi ki:

    ya ben kavak yelerini cok ama cok beyeniyorum asliylan denizi daha cok beyeniyorum denizlen asli cok uyumnu onari epsini cok seviyom deniza bastan cok salak davranirdi ama sindi akilaniyo yavas yavas ama ben genede cok seviyom onu

  85. hepiniz iğrençsiniz:Ddermişim süpeeer bi dizi

  86. AYŞEGÜL TOK dedi ki:

    BENCE DENİZ DİZİNİN EN YAKIŞIKLI OYUNCUSU ONU ÇOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM

  87. elif türkyılmaz dedi ki:

    aşığım bu dızıye bayılıyorum lutfen hiç fınale kalmasın bu arda bende kuzu.

  88. AZRAAAAAAAAA dedi ki:

    YA MİNE HİÇTE GÜZEL DEĞİL SİZ ELİNİN GERÇEK FOTAĞRAFINI BİR GÖRSENİZ ROLÜDE GÜZEL HERŞEYİ GÜZEL HELE O MAVİ GÖZLERİ OF BİTİYOR BENİ

  89. büşraa keskinel dedi ki:

    seferihisar'ı seviyorum

  90. büşraa keskinel dedi ki:

    deniz,efe,aslı hepinizi çok seviyorum efeye bayılıyorum çok tatlıı ama mineden nefret ediyorum ben seferihisarlıyom çavvvvvvvvvvv
    :)SEFERİHİSARLILARI ÖPÜYORUM BYY!

    TV.Cİ İRFANIN KIZI
    MNS:bbuussrraa1@…

  91. memet dedi ki:

    süper siniz mine gıcıksın deniz süpersin ama mine degil aslı okiş

  92. şeyma sezgül dedi ki:

    slm kavak yelleri dizisi ekibi çok muhtesem bir film her bölümüün tekrar tekrar izlemekten onur ve zevk duyuyorum çok muhteşem sürmesini çoooooook istiyoeun=)

  93. SERHAT dedi ki:

    BEN EN ÇOK BU DİZİYİ EFE VE ASLI İÇİN İZLİYORUM .ABİMDE MİNEYİ BEĞENDİĞİ İÇİN DİZİYİ İZLERKEN ÇOK KAVGA EDİYORUZ.AAAAAA BU ARADA DENİZİDE UNUTMAMAK LAZIM ODA ÇOK YAKIŞIKLI.

  94. betül öz dedi ki:

    yaa bayırıyorum bu filme bi film bu kadar güzel olabilirmi hele hele ben aslı ve denizi çok seviyorum ikiside bir birlerine çok yakısıyorlar bide eger efe deniz aslı & mine filan bu siteye giriyorlarsa beni kendi msn lerine yüklesinler lütfen beni msne adresim (((betus_3804_@hotmail.com))) sizi seviyorum

  95. tuana // nehir dedi ki:

    MİNE süpersin yaww kıskanıyorum walla

  96. nehir ergünal dedi ki:

    minecim süpersin sana bayılıyorum çok güzelsin ama rolün hiç hoş değil aslı sende güzelsin ama saçlarını salınca daha güzel oluosun DENİZ sana bayılıyorum EFE çoookk komiksin yaaa süper bir DİZİ

  97. KUZENLER dedi ki:

    deniz sana hayranız
    efe allah seni kahretmesin çok komiksin
    aslı hem çok tatlısın hem de çok güzelsin
    tamam alınma mine sende fena değilsin

    deniz ve aslı size bayılıyoruz gerçekten birbirinize çok yakışıyosunuz……

    KUZENLER:)

  98. Anonim dedi ki:

    ASLININ ÇOK İYİ BİR OYUNCU OLDUĞUNU BİLİYORUM DAHA DA İYİ YERLERE GİDEÇEĞİNE İNANIYORUM ASLI YA BAŞARILAR DİLİYORUM DİZİNİ KAHRAMANI ASLI

  99. Anonim dedi ki:

    mine sen manyak süpersin yaaaa çok hoşsun ama dizideki rolün hiç hoş değil

  100. ömer dedi ki:

    esra sen kimsin yaaa

  101. esra akkaya dedi ki:

    sper süper süper tek kelimeyle süper ben esra bu arada hahahhah:)
    🙂

  102. gizem yılmaz dedi ki:

    korayın hastasıyım
    4 senedir
    onun hastasıyım
    hepiniz süpersiniz
    aslıcım çok tatlısın
    bide gerçek ismini bulabilsem
    çok süper olacak resimlerini indirmem lazım

  103. gizem yılmaz dedi ki:

    korayın hastasıyım
    4 senedir
    onun hastasıyım
    hepiniz süpersiniz
    aslıcım çok tatlısın

  104. ezgi altınpulluk dedi ki:

    süpersiniz hepinizde rolünüzü çok iyi oynuyosunuzzz