Ana Sayfa
Orjinal Lida

Lida ile 15 Günde 5 Kilo verin!
Orjinal Zayıflama Hapı Lida ile yaz tatilinize incecik ve mutlu bir şekilde giderek sevenlerinizi şaşırtın!
Orjinal Lida Yetkili Ürün Bayii



REKLAM

REKLAM

Sağlık
 

Reklam
- Maurers
- Saç Ekimi
- v-pills
- panax
- clavis panax
- tereson
- yudali
- maurers
- orjin krem
- cosmodisk
- basur hapı
- kibarlı
- tütüne son
- bıktım tozu
- maurers hapı
- rx1 zayıflama hapı
- antakya biberi
- pembe maske
- afrika mango
- afrika mangosu
- biber hapı
- perfect steps
- zayıflatan ayakkabı
- mavi boncuk hapı
- extrajel
- hemoroid
- kilo aldırıcı
- zayıflama
- formula 7
- ayak ısıtıcı
- ufo ayak ısıtıcı
- zayıflama zayıflama hapı
- boy uzatma, boy uzatıcı
- diyet
- reishi mantarı, reishi

- antakya biberi- kanser, kanser tedavisi
- afrika mango, african mango
- panax, panax ginseng
- samandağ biberi
- acai, açai 1200
- antakya biberi
- antakya biberi-antakya biber hapı
- african mango-afrika mangosu
- boy uzatıcı
- bontavi
- limon kapsülü
- göbek bandı
- göbek eritme bandı
- burun ameliyatı izle
- mekik aleti
- plates topu
Loading

Ana Sayfa - Faydalı Bilgiler - KAHVE GÖĞSÜNÜZÜ KÜÇÜLTEBİLİR
KAHVE GÖĞSÜNÜZÜ KÜÇÜLTEBİLİR
xprodoksit gönderdi. | 27.10.2008

Çok kahve göğsünüzü küçültebilir!

İsveç’te yapılan bir araştırmaya göre, fazla kahve içmek, çok sayıda kadında göğüs ölçüsünün küçülmesine neden olabiliyor.

İsveç’te yayımlanan The Local gazetesinin haberine göre, ülkenin güneyindeki Lund Üniversitesi’nden Onkolog Helena Jernstrom, kahve içmenin göğüs ölçüsüne önemli etkisi olabileceğini belirterek, bu etkinin kadınların yaklaşık yarısında bulunan bir genin sonucu olduğunu kaydetti. Günde en az 3 fincan kahvenin kanser riskini azalttığını hatırlatan Jernstrom, büyük göğüslü kadınlarda daha fazla meme kanseri teşhisi konulduğu teorisi üzerine bu araştırmayı yaptığını belirtti.Çok kahve göğsünüzü küçültebilir

Jernstrom, kahve tüketimiyle göğüs büyüklüğü arasında doğrudan bağlantı olup olmadığına baktığını ve bu bağlantıyı bulduğunu söyledi. Jernstrom ve ekibinin 270 kadın üzerinde yaptığı araştırma, British Journal of Cancer dergisinde yayımlandı.

Gelen Yorumlar
Toplam 5 yorum, 1-5 arası gösteriliyor, yeni tarihliler sonda.
ooo ben çok fazla içiyorum.hatta doktorumun yasaklamış olmasına rağmen bırakamıyorum kahveyi. ama bu açıklama korkuttu beni. zaten göğüslerimi küçük buluyorum daha da küçük olmasını istemiyorum.ayrıca ne kahvesi olduğu belirtilmemiş. nescafe mi, türk kahvesi mi???
ayfer eklemiş. | 28.10.2008 Saat 18:13
mende bunu edecem bugunden olculerimi aldim kafe icmirdim neticesini yazacam
Nurlane Memmedova eklemiş. | 28.10.2008 Saat 20:39
valla arkadaşım ben kaç yıldır çok fazla tüketiyorum kahveyi. ve bir farkını görmedim açıkçası. kaç yıldır hergün 4 fincan türk kahvesi bi kaç kupa da nescafe içerim ama bi değişiklik yok bende.. pek inandırıcı bir haber değil. ya da bana bi etkisi olmadı:)))
ayfer eklemiş. | 28.10.2008 Saat 22:01
sn hocam bu 2. yazışım lütfen yardım edin meşe ağacı kabuklarının kürünü yapıcam ama ne kadar süre masaj ve kaç gün kulanıcağımı yazarsanız birde hocam sıkılaştımak ve dik tutmak için 1 litre su demişsiniz ama soğukmu sıcakmı bilmiyorum sölersiniz çok sevinirim allah razı olsun.
BETÜL AKAR eklemiş. | 16.11.2008 Saat 21:01
:(( Yaa annanem boşuna söylemiyormuş demek ki :((

Bi taraftan büyütmeye çalışırken içtiğim kahvelerle küçültüyormuşum demekkii..... :((
üzgün kız eklemiş. | 14.09.2010 Saat 23:59
Yorum Ekleyin
Yorum
Adınız Soyadınız
Mail
Beni hatirla
Yeni bir yorum geldiginde haber verin.
Lütfen Cevaplayın
10 eksi 5 kaçtır? 


Yasal Uyarı! : 1- Bu sitede yer alan bilgilerin yardımcı ve destekleyici olduğunu unutmayınız ve hekime gitmeden kendi kendinizi tedaviye kalkışmayınız. Uygulamalar kişisel ihtiyaca ve koşullara göre değişkenlik gösterebilir. Site içeriğinin tanı ve tedavi amacıyla kullanılması hatalı olup, bundan doğacak tüm sorumluluk ziyaretçiye, kullanıcıya aittir. Bir rahatsızlığınız var ise öncelikle mutlaka bir hekime danışınız. 2- Bu sayfada yer alan yorumlar kişilerin kendi görüşleridir ve site kullanım şartlarını kabul etmiş sayılır. Yazılanlardan xprodoksit.com sorumlu değildir. Kaldırılmasını istediğiniz yorumu, sayfa adresi ve yorum tarihi ile birlikte iletişim sayfasından bildirebilirsiniz. Gizlilik Politikası 3-Uyarı: Site içeriğindeki bilgiler çeşitli yayın organlarından derlenmiş olup www.xprodoksit.com 'un hiç bir uzman ile doğrudan bağlantısı bulunmamaktadır. Soru ve sorunlarınız için öncelikle doktorunuza başvurunuz.
Paylaş





Diyet
Güzellik
- Doç.Dr.Alev Eken
-
Doç.Dr.Nuran Atmanoğlu
-
Dr.Ceyda Şener
-
Dr. Horward Murad
-
Ebru Şallı
-
Meryem DEDE
-
Suna Dumankaya
-
Şule Karabağ
Jinekoloji
- Prof.Dr.Derin Kösebay
-
Dr. Süleyman Eserdağ
-
Dr. Aytuğ Kolankaya
-
Op.Dr. Alper Mumcu
 

Son Fotoğraflar
BEBEĞİMİ EMZİRİR MİSİN?
© Copyright www.XprodoksiT.com 2006-2012 Türkiye'nin Sağlıklı Yaşam Platformu

Bu sitedeki bilgiler hekim veya eczacıya danışmanın yerine geçmez. Sağlığınız, hastalık belirtileriniz veya ilaçlar konusunda lütfen doktorunuza danışınız.
Norton Safe Web Ücretsiz Uygulama ile Cepten Takip EtYoutube Xprodoksit KanalıTwitter'dan Takip Et