By 23 Kasım 2010 Devamı →

CAROLİNE Öyle Bir Geçer Zaman Ki



Öyle Bir Geçer Zaman Ki’de, güzelliği kadar başarılı performansıyla da dikkat çeken Alman oyuncu Wilma Elles kısa bir süre önce Türkiye’ye geldi.
Güzel oyuncu ‘Öyle Bir Geçer Zaman Ki’ ile Türkiye’de kısa sürede çok büyük bir şöhrete kavuştu.

CAROLİNE Öyle Bir Geçer Zaman Ki

CAROLİNE Öyle Bir Geçer Zaman Ki
CAROLİNE Öyle Bir Geçer Zaman Ki
CAROLİNE Öyle Bir Geçer Zaman Ki
CAROLİNE Öyle Bir Geçer Zaman Ki
CAROLİNE Öyle Bir Geçer Zaman KiCAROLİNE Öyle Bir Geçer Zaman KiCAROLİNE Öyle Bir Geçer Zaman Ki

...

loading...

Yazar : XprodoksiT - Yazıları
Kategori: Fotoğraf Albümü

Etiketler:


24 Yorum Var "CAROLİNE Öyle Bir Geçer Zaman Ki"

Trackback | Comments RSS Feed

  1. fico dedi ki:

    dizi igrenc

  2. nazlı yiğit dedi ki:

    pardon ama yazacaktım bbbbb

  3. nazlı yiğit dedi ki:

    öyle diyosunuz ama caroline de çirkin deil ben türk kızı olarak böyle güzelllik görmedim bence ali sapık ama akrolin iyi deil ama öyle normal bayanlardan da deil

  4. şeyma şimşek dedi ki:

    caroline bakınca yabancı uyruklu kadınların türk erkeklerini karılarının elinden alan kadınları qörüorum. Aliye bakınca her bakımdan herşeye aç olan bi insanı.. Cemileye bakıncada bisim türk kadınlarının çoluqa çocuqa karışınca kendilerini unutup eşlerini ellerinden kaçırmalarını qörüorum. Akıllı bi kadın kocasını her bakımdan kendisne baqlı kılabilir. Bu caroline bakımlı ayrıca hoş qiyinen eşine süslenen kilosuna dikkat eden bi kadın. Bisim kadınlarımızda ewlendikten soora buna dikkat edebilseler kocalarının qözleri başka bişeyi qörmez buna eminim. Türk kadınları bu carolinee nefret kusucaqınıza kendimize dikkat edelimki caroline kdr deqer qörelm….;)

  5. sibel aciz dedi ki:

    allah belanı versin carolin ilk önce sen üstnü kapalı giyde öle gel.aliyi aldatıosun hemde aliyle beraber olup cemileyle alinin arasını açıyosun sen nasıl bir insansın be !!! sizin yaptığınız şu yorumlara baq caroline savunma yorumu

  6. sevda yazar dedi ki:

    karolin ve neriman elime geçse saçını başını yolar eline veririm dizi felan demem ne bu ya mahvediyorlar

  7. makber gülü dedi ki:

    yuva yıkanınyuvası olmaz karolin hanım ve seni begenmiyorum kötü kadın

  8. merve dedi ki:

    acayip ğüzel bir kadın

  9. yokki dedi ki:

    siyah elbiseli resmine bttim yaaaaaa 😀 cok seker

  10. yasaklı dedi ki:

    film değil gerçek canım kardeşim

  11. DENİZ YAKAMOZ dedi ki:

    GERÇİ Bİ GERÇEKTEN YOLA ÇIKLMIŞDIR AMA SONUÇ TA FİLM İŞDE FAZLA TAKILMAYIN.AMA BEN OLSAM İKİSİNİDE BIRAKMAZDIM ..:)

  12. YARALI dedi ki:

    bu olay bi gerçek aslında aramızda bunun aynısını yaşayanlar var unutmayalım çooookkkkkkkkkkkkkkkkkk zor bi durum ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN

  13. gaye assar dedi ki:

    valla öyle ya da böyle kadın ( caroline ) çok güzel kim ne derse desin

  14. avare dedi ki:

    bu yaşananlar gerçek aslında sevmek her hale getiriyo insanı hak verilmeli diye düşünüyorum

  15. başak dedi ki:

    yani carolinin ne suçu var oda sewebilir ama ewli bi erkek istese her türlü reddeder eşşek herif çocukları umrunda diil adamın

  16. hazal dedi ki:

    ne alaka ya bnce gayet hos bir kadn ve suc alıde kesnlıkle

  17. esmer ayla dedi ki:

    ay nekadar sinir bozucu bir kadın . dizide gıcık oldugum yetmedi bide burada sinir olmak için bir sebeb daha agzına tüm sinir oluyorum

  18. adsız dedi ki:

    insan ne oldum degil ne olacagım diye düşünmeli düşmeyen kalkmayan allahtır nasıl döndü dolaştı karısının eline düştü bide hakaretlere dayanamayıp evi terketiyo sanki yaptıkları dogru işmiş gibi bide kafa tutuyo zaten eve gitmekle hata etmişti ama bizim erkeklerimizde yüzsüzlük oldugu mütdetçe yüzlerine tükürülse yagrappi şükür derler

  19. yaralı dedi ki:

    kader diyorum gönül ferman dinlemez ama eden de bulur bunu iyi biliyorum kadın iyi olsa tamam da kötü işte yaaaaaaa

  20. aydınkaygusuz dedi ki:

    elin kızına bayılır türk erkeği.bakmayın her şeyiyle yerli kızlarımız güzel.klm yada hollanda kraliyet ailesinden damat bulsun kendine.

  21. fatma sıyakus dedi ki:

    ee eden bulur ıste tum erkeklere ornek olsun karınızın ahını almayın sonra ıste son bolumdekı gıbı elıne kalırsnız bunlar saka degıl hayattakı tum gercekler yansıtılıyor…

  22. Carroolline Defol dedi ki:

    Valla Suç carolindemi Ali'demi yoksa karısında mı bir türlü karar veremedim 🙂 Hepside bir tutam suçlu sanırım ama Caroline 1 adım önde tabiii :))

  23. didos dedi ki:

    bu kadini bulsam yuzune tukururum bizim erkeklerimiz boyle iste iki guzel soze iki guzel kadin gordunmu yuva bile yikarr coluk cocuk umrundami sanki erkeklerin yeterki macera olsun hic bakmazlar yillar ca kahrini ceken esinin gozyasina bile

  24. Anti-Caroline dedi ki:

    AmAnİn Caroliiine burdada mı buldun bizi 🙂